duminică, 7 octombrie 2007

Intro

Acum ceva timp (daca nu ma insel, mai bine de un an) am imprumutat o carte numita "Codul Bunelor Maniere" de la un neam. Pe atunci eram interesat de a fi cat se poate de politicos, de a nu deranja pe cel de langa mine, iar cei care stau in preajma mea sa se simta cat mai bine. Tocmai de aceea am vrut sa citesc aceste conventii. Dar nu am facut-o. Poate e din cauza ca nu-mi prea place mie sa citesc, mai ales carti. Daca era in format electronic (.pdf sau mail sau pe un blog/pagina web) le citeam. Am stat eu si m-am gandit asa. Daca mai e cineva ca mine, caruia nu-i place sa citeasca o carte, dar ii place sa citeasca orice pe pc!? Si de aceea m-am hotarat sa iau cartea la mana si sa o transcriu aici, pe blog. Am ales blogspot pentru ca sunt sigur ca nu o sa am probleme cu securitatea si o sa fie acest site si peste 10 ani. Cu aceasta ocazie o sa fiu sigur ca o sa si citesc cartea si cine stie, daca mai am nevoie peste ceva timp, am unde regasii (pe blog). In plus, poate mai ajut si pe cineva, sa citeasca aici.
Se poate sa mai trec peste niste subiecte, cum ar fi Prefata sau Argument, etc...

Niciun comentariu: